میکروبلیدینگ ابرو چیست؟
نوشته شده توسط : علی

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو اصطلاحی است که این روزها زیاد به گوش میرسد . تعداد خانم هایی که بخاطر ابروهای کم پشتِ نازک دائم مجبورند از مداد ابرو، ژل یا سایه براي پر کردن ابروهایشان استفاده کنند کم نیست. عده ای هم در سال های گذشته از شیوه های دائمی پر کردن و طراحی ابرو مانند تاتو استفاده نموده اند و از نتيجه، چندان دلِ خوشی ندارند. با اینهمه اگر شما هم از آن گروه خانم هایی هستید که با مشکل ابروهای کم حجم و نازک دست به گریبان هستید، به نظر میرسد ديگر وقت آن رسیده که با امتحان یکی از شیوه های جدید پر کردن ابرو چهره ی جدیدی را تجربه کنید و یا با آموزش میکروبلیدینگ ابرو مهریماه حرفه ای شوید..

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترين بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، شیوه های زيادي براي تغییر دادن آن ها وجود دارد ، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. ولی امروز یک مورد خيلي طبيعي وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر میرسد .

میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی براي طراحی و فرم دهی ابروها است که از طريق قلمی که متشکل از چند سوزن است، خطوط نازک و باریکی مثل به تار موهای طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد ميکند . این روش باعث پرتر به نظر رسيدن ابروها ميشود و زيبايي آن را دو چندان ميکند .

 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 3 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: